Bayés Clínica

Centro médico Bayés Clínica Vic

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Sobre : Centro médico Bayés Clínica em Vic

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Acessibilidade :

    Com estacionamento acessível a cadeiras de rodas

    Elevador acessível a cadeiras de rodas

    Entrada acessível a cadeiras de rodas

    WC público acessível a cadeiras de rodas

Planeamento :

    Reserva obrigatória

Serviços :

    Casa de banho

Tipo de clientes :

    Adequado para LGBTQ+


Tags: Hospital Universitário,

Les photos

Opinião dos consumidores : (69)

  • Avatar Joan.e
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    08/02/2023 à 22:25

    (Traduzido pelo Google) QUE ELES DÊEM A CARA E RESPONDEM DE UMA VEZ!!!! NEGLIGÊNCIA DA ENFERMEIRA DE RESSONÂNCIA MAGNÉTICA. No dia 20 de fevereiro de 2023, às 20h20, fui à clínica Bayes para fazer uma ressonância magnética e a enfermeira de lá me disse que o teste durou 20 minutos ou 25. Foi horrível porque o barulho era insuportável e ele não me deu os capacetes!!! minha esposa veio me ajudar a vestir conte-me como foi o teste? e eu disse a ele que o morango era assustador, ele não dava capacetes, ele me disse. O que!!! Digo para a enfermeira e ela responde, desculpe, se estiver barulhento, me diga que estou aqui desde as 8 da manhã (MAS ELA ESTÁ DE CAPACETE!!!!)😡 ESTA NÃO É UMA RESPOSTA CORRETA, É NEGLIGÊNCIA INESGOTÁVEL E GRAVE DA SUA. Se ela está cansada, não é problema meu, eu pago um fundo mútuo para que Bayes seja tratado de forma mais profissional. Espero um pedido de desculpas da administração e saber quais medidas serão tomadas para evitar que mais alguém passe por esse pesadelo. (Original) QUE DONINNLA CARA DE DIRECCIO I CONTESTIN DE UNA VEGADA!!!! NEGLIGÈNCIA DE INFERMERA DE RESONANCIA MAGNÈTICA. El dia 20 febrer de 2023 a les 20,20h he anat a la clínica Bayes a fer-me una ressonància magnètica i la infermera que hi havia m'ha dit que la prova durava 20 minuts o 25. Ha set horrible perquè el soroll era insuportable i no m'ha donat els cascos!!! la meva esposa a vingut a ajudar-me a vestir em diu com ha anat la prova? i li he dit espantósa la fressa, no t'ha donat cascos m'ha dit. Que!!! li dic a la infermera i contesta, em sap greu, si que fa soroll digamo a mi que porto des de les 8 del matí aquí.(PERO ELLA AMB CASCOS!!!!)😡 AIXO NO ES UNA RESPOSTA CORRECTE, ES IMPERDONABLE I UNA NEGLIGÈNCIA GREU SEVA. Si està cansada no es problema meu, pago una mutua perque a Bayes sigui atès de una manera més profesional. Espero una disculpa de la direcció i saber les mesures que pendran per evitar que algú més passi aquest malson.

  • Avatar Marga.a
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    09/02/2023 à 20:33

    (Traduzido pelo Google) Bom dia hoje as 12 horas a dermatologista Dra.Vidal me visitou no prédio B da clínica. Esqueci de levar para ele os resultados dos exames de sangue. Somos de Tona e quando cheguei em casa liguei para a central telefônica para saber como poderia falar com ele e uma senhora muito grosseira me disse que a Dra. Vidal não trabalha aqui. Eu respondi que sim ele tinha me visitado. O que você não me entende? Eu digo a ele para não vir aqui. Muito mau tratamento recebido (Original) Bon dia avui a les 12 m'ha visitat la Dra.Vidal dermatologa al edifici B de la clínica. M'he oblidat portar-li els resultats els analisis de sang. Som de Tona i quan he arribat a casa he trucat a la centraleta per saber com li podia fer arribar i una senyora amb molt mala educació m'ha dit que la Dra. Vidal no treballa aqui. Jo li he contestat que si que m'havia visitat. Que no m'entén? Li dic que no visita aquí. Molt malament el tracte rebut

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Marga, o Dr. Vidal certamente não faz parte da equipe da Clínica Bayés, mas visita o Hospital. São dois centros próximos um do outro, mas um privado (Bayés Clínica) e outro público (Hospital). Portanto, você deve ligar para o Hospital para fazer o gerenciamento que você precisa. Como esta avaliação não faz parte de nosso centro, agradeceria se você pudesse removê-la para não gerar mal-entendidos com outros usuários. Agradecemos a atenção e nos colocamos à disposição para o que for necessário. (Original) Bon dia Marga, certament la Dra Vidal no forma part de l'equip de Bayés Clínica, sinó que visita a l'Hospital. Son dos centres un al costat de l'altre però que un és privat (Bayés Clínica) i un és públic (Hospital). Per tant, hauries de trucar a l'Hospital per a fer la gestió que necessites. Donat que aquesta valoració no forma part del nostre centre, t'agrairia si la poguéssis eliminar per tal de no generar mal entesos amb altres usuaris. Agraïda per la teva atenció i restem a la teva disposició per qualsevol cosa que puguis necessitar.

  • Avatar Tatiana.a
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    07/02/2023 à 11:05

    (Traduzido pelo Google) Há algum tempo fui com dores fortes, fizeram os exames que o primeiro especialista achou pertinente, estava tudo bem com ela. O mal veio quando ele me deixou com seu 'companheiro' que segundo ele era muito bom. Um desastre total, o teste saiu indeterminado, e mesmo assim me deu um diagnóstico, e algumas orientações a seguir. Perguntei se não poderia fazer mais exames para descartar melhor, ele disse que não, que estava "tudo muito claro". Com isso, segui as orientações, mas as dores continuaram e a preocupação aumentou. Resolvi procurar uma segunda opinião e claro, este novo especialista fez os exames pertinentes para descartar por que tinha 'saído indeterminado', e lá estava, era um diagnóstico falso, não era nada parecido com o que eles havia me garantido que eu tinha, e as orientações a seguir, e tudo era totalmente contra-indicado para o que eu tinha. Um desastre completo! (Original) Hace un tiempo fui por un fuerte dolor,me hicieron las pruebas que la primer especialista había creído pertinentes,todo muy bien con ella. Lo malo vino,cuando me dejó con su ' compañero' que según eso,era muy bueno. Un desastre total,la prueba salió indeterminada,y aún así,me dio un diagnóstico,y unas pautas a seguir. Le pregunté si no se podían hacer más pruebas para descartar mejor,me dijo que no,que estaba 'todo muy claro'. A raíz de ello,seguí las pautas,pero el dolor seguía,y la preocupación aumentaba. Decidí buscar una segunda opinión,y claro,esta nueva especialista si me hizo las pruebas pertinentes para descartar por qué había ' salido indeterminado',y ahí estaba,era un falso diagnóstico no era nada de lo que me habían asegurado que tenía,y las pautas a seguir,y todo era totalmente contraindicado para lo que yo tenía. Un desastre total!

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Tatiana, lamento não poder ajudar-te mas esta visita de que falas corresponde ao Hospital General de Vic e não à Bayés Clínica (os dois edifícios estão ligados e muitas vezes as pessoas confundem-nos). Pedimos-lhe que se dirija às instalações do HGV para manifestar o seu desconforto e que elimine esta crítica por não corresponder aos serviços prestados na Bayés Clinica. Desde já, obrigado, (Original) Bon dia Tatiana, Lamento no poder-te ajudar però aquesta visita que comentes correspon a l'Hospital General de Vic i no a Bayés Clínica (estan els dos edificis enganxats i moltes vegades la gent ho confon). Demanariem que t'adrecessis a les instal·lacions de HGV per a expressar el teu malestar i que esborréssis aquesta ressenya ja que no correspon als serveis prestats a Bayés Clinica. Gràcies per avançat,

  • Avatar Silvia.o
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    17/04/2023 à 13:42

    (Traduzido pelo Google) Fomos atendidos por um médico que nem parece médico, estamos com o mesmo problema há 2 semanas e a solução dele é ir ao digestolec! Por favor, não vá lá. (Original) Ens ha etes un doctor que amb sembla que no es ni doctor, portem 2setmanes amb el mateix problema i la seva solució és anar al digestolec! Recomano per favor que no hi aneu.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Silvia, Lamentamos que você tenha tido uma experiência tão ruim no pronto-socorro da Clínica Bayés. O médico que o tratou é um clínico geral com vasta experiência nesta área. Se ele te indicou um digestologista, é porque considerou a opção mais correta profissionalmente. Permanecemos à sua disposição para o que precisar e estamos em info@bayesclinica.cat caso precise de algo mais específico. (Original) Bon dia Silvia, Lamentem que hagis tingut aquesta mala experiència al servei d'urgències de Bayés Clínica. El metge que va atendre't és un metge de medicina general que té una llarga experiència en aquest àmbit. Si va recomanar-te un digestòleg és perquè va considerar que era la opció professionalment més correcta. Restem a la teva disposició per qualsevol cosa que puguis necessitar i estem al mail info@bayesclinica.cat per si necessites qualsevol cosa més concreta.

  • Avatar Montse.s
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    04/04/2023 à 21:37

    (Traduzido pelo Google) Boa noite, fui na clínica e falei na recepção com dois excelentes profissionais.. muitos parabéns, são profissionais muito bons,,, seus nomes são Anna Pujol i Andrea Vidal Mantenha-os..é muito difícil encontrar profissionais envolvidos Obrigado Montse Estragués (Original) Bona nit, h e anat a la clínica i he parlat a recepció amb dues professionals excel·lent ..moltes Felicitats són molt bones profesionals,,, es diuen Anna Pujol i Andrea Vidal. Conserveu- les ..costa molt trobar professionals implicats Gràcies Montse Estragués

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado por estas belas palavras. Vamos levá-los para Andrea e Anna, tenho certeza que eles estão felizes. O bom atendimento ao paciente é fundamental em nosso centro médico. Qualidade, excelência e profissionalismo. (Original) Gràcies per aquestes boniques paraules. Els hi farem arribar a l'Andrea i a l'Anna, segur que estan contentes. Una bona atenció al pacient és clau en el nostre centre mèdic. Qualitat, excel·lència i professionalitat.

  • Avatar Laura.u
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    07/11/2022 à 13:50

    (Traduzido pelo Google) Esta revisão é apenas para Maria Viñolas, profissional e acessível, o que é MUITO necessário, pois a saúde de nossos bebês é o mais importante para nós. também, como mãe, tem me ajudado muito na minha amamentação.... Um 10, 100% recomendado (Original) Aquesta ressenya va únicament per a la Maria Viñolas, professional i propera, cosa MOLT necessària ja que la salut dels nostres bebés és lo més important per nosaltres. a més, a mi com a mare m'ha ajudat moltíssim amb la meva lactancia.... Un 10, 100% recomanable

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado Laura por esta adorável revisão. Enviamos para a pediatra Maria Viñolas que certamente agradecerá o reconhecimento pelo seu trabalho na Clínica. Obrigado por escrevê-lo. (Original) Gràcies Laura per aquesta bonica ressenya. Li enviem a la pediatre Maria Viñolas que segur que agrairà el reconeixement a la seva feina a la Clínica. Gràcies per escriure-la.

  • Avatar Clàudia.i
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    28/07/2022 à 16:57

    (Traduzido pelo Google) Há muito tempo que frequento esta clínica e NUNCA recebi um tratamento tão ruim e ruim quanto as meninas que recebem agora na recepção. Fui fazer uma ressonância magnética e depois de algumas semanas tive que procurá-los por uma hora (como se não fosse o trabalho deles) ... vi como eles me trataram mal, hesitando e questionando tudo o que eu disse uma mulher, para então estar conversando um com o outro sobre a pessoa que acabou de sair na frente de todos nós na fila. Disseram-me para ligar na quinta-feira, que é o dia em que o médico me visita porque a visita estava indo muito longe para ver se eles poderiam fazer um buraco em mim, e hoje estou ligando e questionando como se quiséssemos passar um pelo outro dizendo o que é estranho para ele porque este não é o procedimento médico. É triste você pagar e receber um tratamento tão ruim das meninas de fora, que nem concordam umas com as outras. Realmente para pensar se eles querem estar lá ou não, ou se nós, pacientes, merecemos isso. Se eu continuar é para o traumatologista dr. Nieto, que é um 10, mas eu não iria mais lá por causa deles. (Original) Ja fa molt de temps que vaig a aquesta clínica i MAI havia rebut un tracte tant precari i dolent com el de les nenes que tenen ara a recepció. Vaig anar a fer-me una resonancia i després de ja unes setmanes abans haver de fer-les buscar una hora (com si no fos la seva feina)…ja vaig veure com tractaven de malament, vacilant i posant en dubte tot el que deia una dona, per després estar parlant entre elles de la persona que acabava de marxar davant de tots els que feiem cua. Em diuen que truqui dijous que es el dia que hi ha el doctor que em visita perquè la visita se’n anava molt enllà per veure si em podien fer un forat, i avui truco i posant en dubte com si ens volguessim passar per davant dient que li extranya perquè aquest no és el procediment mèdic. Trist que vagis pagant i rebis un tracte tant dolent per part de les nenes de fora, que no es posen d’acord ni entre elles. Realment per plantejar-se si volen ser allà o no, o si els pacients ens mereixem això. Si segueixo anant és pel traumatoleg dr. Nieto que es un 10, però per elles no hi aniria pas més.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde Cláudia. Lamento a situação causada e de Bayés pedimos desculpas. Conversando com as pessoas que o atenderam, eles me contaram que sempre tentaram encontrar uma solução para a sua necessidade, por isso disseram para você ligar no mesmo dia em que visitou o médico para saber se houve alguma licença de última hora, para que eles pudessem preenchê-lo com o seu. No entanto, já falamos com as pessoas que frequentam a recepção para que não façam comentários inoportunos ou que possam ser mal interpretados. Agradecemos a sua opinião, que nos ajuda a melhorar a cada dia e a fazer do Bayés um centro médico de referência. Mais uma vez, desculpe pelo inconveniente e esperamos que você possa retornar ao nosso centro em breve. Desejamos-lhe um bom verão. (Original) Bona tarda Clàudia. Lamento la situació provocada i des de Bayés demanem disculpes. Parlant amb les persones que van atendre't em comenten que elles en tot moment van intentar donar una solució a la teva necessitat, de manera que van comentar-te de fer una trucada el mateix dia que visitava el metge per saber si hi havia hagut alguna baixa d'última hora, de manera que l'haguessin pogut omplir amb la teva. No obstant, ja hem parlat amb les persones que atenen a recepció perquè no facin cap comentari inadequat o que pugui mal interpretar-se. T'agraïm la teva opinió que ens ajuda a millorar cada dia i a fer que Bayés sigui un centre mèdic de referència. De nou, disculpa les molèsties i esperem que puguis tornar aviat al nostre centre. Et desitgem un molt bon estiu.

  • Avatar Olga.i
    1 / 5
    01/06/2023 à 19:08

    (Traduzido pelo Google) No dia seguinte, o relatório não está pronto (((((( (Original) El dia que toca ,no està preparadi la informa((((((

  • Avatar SANTI.
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    20/01/2022 à 09:18

    (Traduzido pelo Google) Antes de tudo, dizer que existem profissionais muito bons, que merecem um grande reconhecimento. Dito isto, a gestão do centro é muito ruim. Basta ligar no telefone e tentar marcar uma consulta. Se você tiver a sorte de ser atendido no telefone, provavelmente será tratado com grosseria e indiferença. Então, eles vão te dizer que está cheio depois de 1 ou 2 meses, e se for muito urgente eles vão fazer um buraco para você em um dia mais próximo, o que significa que quando você for visitar mais tarde, as visitas sempre atrasam. Eles devem tentar monitorar as cargas de trabalho da equipe, pois não são as corretas e muitos funcionários estão esgotados. Por outro lado, para relembrar a alguns trabalhadores, que se têm emprego é porque decidimos ir lá visitar-nos, que talvez devessem baixar um pouco o fumo. (Original) Abans de tot, dir que hi ha molt bons professionals, que es mereixen un gran reconeixement. Dit això, la gestió del centre és molt nefasta. Només cal que truqueu per telèfon i intenteu demanar cita. Si teniu la sort que us agafin el telèfon, molt probablement us atenguin de males formes i amb desídia. Tot seguit, us diran que està tot ple a 1 o 2 mesos vista, i si és molt urgent us faran un forat en algun dia més proper, cosa que fa que després quan vas a visitar-te sempre vagin amb demora les visites. Haurien d'intentar supervisar les càrregues de treball del personal, ja que no són les correctes i hi ha molt personal cremat. Per altra banda, recordar a alguns treballadors, que si tenen feina és perquè decidim anar allà a visitar-nos, que potser haurien d'abaixar una mica els fums.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa noite Sant, Lamentamos a situação que teve em Bayés e estamos tomando as medidas cabíveis para que não volte a acontecer. Temos tido algumas semanas complicadas em termos de gestão de pessoal, pois estamos a ter muitas pessoas de baixa médica devido a contágios de COVID e isto está a dificultar-nos muito o bom tratamento que sempre nos caracterizou. Tomamos nota de suas contribuições, que certamente devem nos ajudar a melhorar e focar no bom atendimento ao paciente. Da equipe Bayés, reiteramos nossas desculpas e esperamos que você possa continuar confiando em nosso centro médico. (Original) Bon vespre Santi, Lamentem la situació que has tingut a Bayés i prenem les mesures necessàries per evitar que no torni a passar. Portem unes setmanes complicades en quant a gestió de personal ja que estem tenint molta gent de baixa per contagis de COVID i això ens dificulta, i molt, el bon tracte que sempre ens ha caracteritzat. Prenem nota de les teves aportacions que de ben segur ens han d’ajudar a millorar i posar focus en la bona atenció al pacient. Des de l’equip de Bayés reiterem les nostres disculpes i esperem que puguis seguir confiant amb el nostre centre mèdic.

  • Avatar Beatriz.u
    5 / 5
    06/08/2022 à 21:19

    (Traduzido pelo Google) Excelente tratamento tanto pelas recepcionistas quanto pelo médico. Fui ao pronto-socorro por picada de vespa e me atenderam em menos de 5 minutos, fizeram o exame pertinente e prescreveram o tratamento. Sem dúvidas repetirei a clínica em outra ocasião quando precisar. (Original) Trato excelente tanto por parte de las chicas de recepción como de la doctora. Acudí de urgencias por picaduras de avispas y me atendieron en menos de 5 minutos, me hicieron la exploración pertinente y pautaron tratamiento. Sin duda repetiré de clínica en otra ocasión que lo necesite.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado Beatriz por escrever esta boa revisão. Um agradecimento ao bom trabalho que procuramos sempre fazer pelo bem-estar dos pacientes. Obrigado por compartilhar. Transmitimo-lo a toda a nossa equipa médica e profissional. (Original) Gracias Beatriz para escribir esta buena reseña. Un agradecimiento a la buena faena que intentamos hacer siempre para el bienestar de los pacientes. Gracias por compartirlo. Lo transmitimos a todo nuestro equipo médico y profesional.

  • Avatar Capa.a
    1 / 5
    11/11/2022 à 09:13

    (Traduzido pelo Google) Eu tenho um compromisso às 9h50, 25 minutos atrás e ainda ninguém disse nada, um desastre! Meu tempo não vale nada para eles. (Original) Tinc hora a les 9.50 , fa 25 minut i encara ningú a dit res , un desastre!! El meu temps no val res per ells.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Capa, Lamentamos que tenha demorado tanto, mas apesar de tentarmos adequar os horários de acordo com as visitas, em alguns casos a visita demora mais do que o previsto para podermos prestar o melhor serviço aos nossos pacientes. O tempo é importante para todos e pedimos desculpas pelo tempo de espera que você teve. Tomamos nota do seu aviso para melhorar a gestão das visitas. Obrigado por nos informar. (Original) Bon dia Capa, Lamentem que hagis tingut aquest temps d'espera però tot i que intentem cassar bé els horaris segons les visites, en certs casos la visita s'allarga més del compte per tal de donar el millor servei als nostres pacients. El temps és important per a tots i demanem disculpes pel temps d'espera que has tingut. Prenem nota del teu avís per millorar en la gestió de les visites. Gràcies per fer-nos-ho saber.

  • Avatar MARIONA.I
    1 / 5
    05/06/2022 à 15:53

    (Traduzido pelo Google) Que pena que fui para a EMERGÊNCIA, e NÃO FUI ATENDIDO por não estar de máscara. Pedi para comparar e eles disseram que não tinham. Um centro médico e não tem máscaras? Você vai ao Pronto Socorro por necessidade e não por gosto! Que falta de humanidade! (Original) Quina vergonya que he anat a URGÈNCIES, i NO M'HAN ATÈS per no portar mascareta. He demanat comparar-la i m'han dit que no en tenien. Un centre mèdic i no té mascaretes? A Urgències s'hi va per necessitat i no per gust! Quina falta d'humanitat!

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Marione. Entendemos a sua situação, mas o uso de máscara é obrigatório nos centros de saúde desde o início da pandemia. Recomendamos que todos carreguem sempre uma máscara guardada na mala, carro ou similar para ter disponível em caso de necessidade. Esperamos que você esteja se recuperando e que possa continuar a usar nossos serviços médicos sempre que precisar. Desculpe pelos inconvenientes. (Original) Bon dia Mariona. Entenem la teva situació però l'ús de mascareta és obligatori en els centres sanitaris des de l'inici de la pandèmia. Recomanem que tota persona sempre porti una mascareta guardada al bolso, cotxe o similar per tenir disponible en cas de necessitat. Esperem que estiguis ja recuperada i esperem que puguis seguir utilitzant els nostres serveis mèdics sempre que ho necessitis. Disculpa les molèsties.

  • Avatar jordi.l
    5 / 5
    03/01/2023 à 18:06

    (Traduzido pelo Google) Hoje fomos a Clínica Bayés de Vic em otorrino Dra. Esther Iñarra e muito bem, ela é uma ótima profissional e muito atenciosa (Original) Avui hem anat a la Clínica Bayés de Vic a l' otorrino Dra Esther Iñarra i molt be , es una grand professional i molt atenta

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Muito obrigado por estas amáveis ​​palavras. O Dr. Iñarra é um ótimo profissional. Desejamos-lhe uma boa noite de Natal! (Original) Moltíssimes gràcies per aquestes bones paraules. La Dra Iñarra és una gran professional. Et desitgem una bona nit de Reis!

  • Avatar Elisabet.o
    1 / 5
    21/02/2023 à 16:46

    (Traduzido pelo Google) Calefaccio excessivamente alto. O calor dá tontura, principalmente no andar térreo. (Original) Calefaccio excessivament alta. La calor fa marejar, en especial a la planta baixa.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Isabel. Lamentamos que você não tenha encontrado o aquecimento nos graus que desejava. Como centro médico, regulamos a temperatura que devemos ter em nossos equipamentos, mas de qualquer forma tomamos nota dessa avaliação e tentamos verificar se todos os termostatos estão funcionando corretamente. Obrigado por nos informar. (Original) Bon dia Elisabet. Lamentem que no hagis trobat la calefacció als graus que desitjaves. Com a centre mèdic que som, tenim regulat la temperatura que hem de tenir als nostres equipaments però en tot cas prenem nota d'aquesta valoració i mirem de revisar que tots els termostats estiguin funcionant correctament. Gràcies per avisar-nos.

  • Avatar Andrea.
    2 / 5
    30/06/2021 à 08:35

    (Traduzido pelo Google) O tempo de espera é terrível, é sempre mais de 45 minutos a 1 hora. Tanto para medicina geral como para emergências. O atendimento deixa muito a desejar... estão sempre no telefone ao invés de ter alguém que só atende o telefone e alguém que atende o público. Fiz uma análise um dia no pronto-socorro e quando liguei para saber o resultado tinham perdido... Tive que voltar para repetir. Os médicos diagnosticam rapidamente e mal olham para você, além do fato de que muitos não dominam os computadores, o que torna o tempo de espera muito longo. (Original) El temps d'espera és pèssim, sempre és de més de 45 min a 1 hora. Tant per medicina general com a urgències. L'atenció al client deixa molt a desitjar... sempre estan ocupades al telèfon, en lloc de tenir algú que atengui només al telèfon i altre al públic. Em van fer un dia una analítica a urgències i quan vaig trucar pels resultats l'havien perdut... havia de tornar per repetir-la. Els metges diagnostiquen ràpidament i en prou feines et miren a part que molts no dominen l'informàtica fet que allarga el temps d'espera moltíssim.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde Andreia. Lamentamos sua experiência no Bayés e tomaremos as providências cabíveis para que situações como esta não voltem a acontecer. Para o podermos resolver, agradecemos que nos telefonem para o 93 889 22 29 e nos digam mais especificamente o que aconteceu e as pessoas que atenderam, pois isso vai ajudar-nos a melhorar e a garantir que não mais pacientes vivenciar uma situação como esta. Se você nos ligar, você nos fará um grande favor para melhorar. Você deveria perguntar por Natália Parés. Obrigado e desculpe novamente pelo inconveniente. (Original) Bona tarda Andrea. Lamentem la teva experiència a Bayés i prendrem les mesures necessàries perquè situacions com aquestes no tornin a passar. Per tal de poder-ho solventar t'agrairiem si ens poguéssis trucar al 93 889 22 29 i comentar-vos més concretament què va passar i les persones que van atendre's ja que això ens ajudarà a millorar i a fer que cap més pacient li passi una situació com aquesta. Si ens truques ens faràs un gran favor per millorar. Hauries de demanar per la Natàlia Parés. Gràcies i disculpa de nou les molèsties.

  • Avatar merce.r
    1 / 5
    04/04/2022 à 21:56

    (Traduzido pelo Google) Na semana passada pedi uma consulta ao otorrinolaringologista, uma experiência muito ruim, ele não me deu nenhuma solução, sim, os 80 euros para pagar por 3 minutos que ele me teve lá, e ele me diz, venha em 15 dias. Sem falar... Hoje fui na clínica Sant Josep e um otorrinolaringologista muito bom me deu uma solução que eu tinha faringite, ele é pra você, passa o tempo e te olha bem, não como aqui no vic clínica com o médico otorrinolaringologista a 0. (Original) La semana pasada pedí hora con el otorrino, malissima experiencia, no me dio ninguna solución, eso sí, los 80 euros a pagar por 3 minutos que me tubo allí, y me dice, ven en 15 días. Ni hablar... Hoy e ido a la clínica sant Josep i un buenísimo otorrino, me dio solución que tenía faringitis, esta por ti, te dedica tu tiempo y te mira bien, no como aquí en la clínica de vic con el otorrino un 0.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Mercê. Lamentamos a situação que teve com este Dr e já conversamos com ele para que entenda as necessidades específicas de cada paciente. O tratamento médico depende muito de cada profissional, mas entendemos o seu desconforto. Por isso, trabalharemos internamente para que situações como essa não voltem a acontecer. Esperamos que continue a confiar no nosso centro como ponto de referência em serviços médicos. (Original) Bon dia Mercè. Lamentem la situació que has tingut amb aquest Dr i ja hem parlat amb ell perquè entengui les necessitats concretes de cada pacient. El tractament mèdic depèn molt de cada professional però entenem el teu malestar. Per això, treballarem internament perquè situacions com aquestes no tornin a passar. Esperem que puguis seguir confiant amb el nostre centre com a referent en serveis mèdics.

  • Avatar Vicky.e
    1 / 5
    16/12/2021 à 08:39

    (Traduzido pelo Google) Se você for em particular, eles não o atendem. Fomos de Olot com o otorrinolaringologista do nosso filho de 2 anos, encaminhado para um centro de fonoaudiologia porque suspeitam que ele possa ter algum grau de surdez e durante a visita, ele nem nos testou para verificar, nós não foram nem 5 minutos. Ele nos deu a entender que era muito pequeno e só olhava para as orelhas com o típico aparelho pediátrico. Claro que nos deu um papel a marcar a hora do teste (para cobrar mais) cobrou 80€ e saímos de lá sem o teste. Não iremos novamente, estamos muito zangados. Já falamos com outro profissional que vai fazer o teste. Não o recomendamos para o mundo. (Original) Si vas por privado no te atienden. Hemos ido desde Olot con el otorrino para nuestro hijo de 2 años, derivados de un centro de logopedas porque sospechan que puede tener algún grado de sordera y en la visita, ni siquiera nos hizo la prueba para comprobarlo, no estuvimos ni 5 minutos. Nos hizo entender que era demasiado pequeño y solo le miró las orejitas con el típico aparato de pediatra. Eso sí, nos dio un papel para volver a pedir hora para la prueba (para cobrar más) cobró 80 € y nos fuimos de allí sin la prueba. No volveremos a ir, estamos muy enfadados. Hemos hablado con otro profesional que nos va a hacer la prueba. No lo recomendamos por nada del mundo.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Vicky. Lamentamos a situação ocorrida em Bayés, mas para realizar alguns testes é necessário um equipamento especial, que não está disponível ou preparado durante as visitas iniciais, para isso foi realizada uma primeira visita de análise e uma segunda visita foi acordada para realizar fora o teste. Lamentamos que este procedimento não tenha sido satisfatório mas é a forma habitual nestes casos. Conversando com o médico que o atendeu, foi realizada a correta inspeção da criança para o caso que estava tratando. No entanto, estamos à sua disposição para o que precisar e/ou quiser comentar. Se você quiser entrar em contato, pode fazê-lo em info@bayesclinica.cat (Original) Buenos días Vicky. Lamentamos la situación ocurrida en Bayés pero para realizar ciertas pruebas se necesita un equipamiento especial que en las visitas iniciales no se dispone o no está preparado, para ello se realizó una primera visita de análisis y se acordó una segunda para realizar la prueba. Lamentamos si este procedimiento no ha sido satisfactorio pero es la forma habitual en estos casos. Hablando con el médico que le atendió se realizó la inspección correcta al niño para el caso que ocupaba. Sin embargo, estamos a vuestra disposición para cualquier cosa que podáis necesitar y/ o quereis comentar. Si quiere contactar puede hacerlo en info@bayesclinica.cat

  • Avatar Ruth.e
    5 / 5
    11/01/2023 à 16:24

    (Traduzido pelo Google) Ótimo, a enfermeira foi um sol, delicada, foi um exame de urodinâmica e deu tudo certo, só tenho obrigado, muito obrigado (Original) Genial, la enfermera un sol ,delicada .Era una prueba de urodinamia y todo muy bien,solo tengo agradecimiento,muchas gracies

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado "Ruth por estas belas palavras que você nos escreveu. Vamos repassá-las à enfermeira que tratou você. Tenho certeza que ela ficará feliz em ouvi-las. Na Bayés Clínica estamos à disposição dos pacientes para oferecer um serviço médico da mais alta qualidade. (Original) Gràcies "Ruth per aquestes boniques paraules que ens has escrit. Li farem arribar a la infermera que va atendre't. Segur que estarà contenta de sentir-ho. Des de Bayés Clínica estem al servei dels pacients per oferir un servei mèdic de màxima qualitat.

  • Avatar Adri.e
    1 / 5
    17/02/2022 à 12:36

    (Traduzido pelo Google) Muito boa tarde. Hoje minha mãe e minha irmã estando no ambulatório aguentaram ser maltratadas, os médicos são muito bons, nota 10 mesmo, mas as MENINAS da recepção... deixam muito a desejar, me lembraram de a atenção de um McDonalds ou Burger King....você está pagando e não pouco...e ainda por cima temos que aturar ser maltratado e bacilen? Bom, hoje a tarde não vou no posto do consumidor e se não puder fazer nada lá vou nos mossos e deixo eles me dizerem o que devo fazer, já vi isso na Amazônia loja eles procuram pessoas lá seria melhor do que Falar mal para as caixas, mas você não tem direito a minha mãe, vou procurar abrir uma reclamação ou o que tiver que fazer mas tudo bem !!! (Original) Muy buenas tardes. Hoy mi madre i mi hermana estando en la clinica an tenido que aguabtar que les trataran mal, los medicos muy bien de verdad un 10, pero las NIÑAS de recepcion... dejan mucho que desear me ha recordado a la atenncion de un mc donalds o burger king....vas pagando i no poco...i encima tenemos que aguantar que nos traten mal i nos bacilen? Pues no wsta misma tarde voy a ir a la oficina del consumidor i si alli no puedo hacer nada hi ha ire a los mossos i que m digan ellos que tengo que hacer, he visto que en el almacen de amazo buscan gente alli estaraian mejor que hablen mal a las cajas, pero a mi madre no teneis ningun derecho, mirare de poner una reclamacion o lo que tenga que hacer pero ya esta bien!!!

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde @Adri. Lamentamos a situação causada e esperamos que não volte a acontecer. Falaremos internamente com o pessoal que compareceu para saber o que aconteceu. Caso alguma resposta não tenha sido adequada, lamentamos o desconforto causado. Da Bayés, queremos o melhor serviço para nossos pacientes e isso inclui um serviço de qualidade em todas as áreas que nossas instalações atendem. Agradecemos a mensagem recebida e tomaremos as medidas cabíveis para evitar que volte a acontecer. Esperamos que você possa continuar confiando em toda a nossa equipe médica. (Original) Bona tarda @Adri. Lamentem la situació ocasionada i esperem que no es torni a repetir. Parlarem internament amb el personal que us ha atès per tal de conèixer què ha passat. Si alguna resposta no ha estat l'adequada lamentem el malestar ocasionat. Des de Bayés volem el millor servei pels nostres pacients i això passa per un servei de màxima qualitat en totes les àrees que atenen a les nostres instal·lacions. Li agraïm el missatge rebut i prendrem les mesures pertinents perquè no torni a passar. Esperem que pugui seguir confiant amb tot el nostre quadre mèdic.

  • Avatar Juan.a
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    12/12/2020 à 11:27

    (Traduzido pelo Google) Para clínica particular deixa muito a desejar, quase sempre chegam atrasados ​​e não exatamente 5 min. Tu vais ao clínico geral, marcam-te um eco (1 mês e meio de espera) e no dia vais às 9h30, depois de quase 2 horas de espera (e que só tinha 1 pessoa à tua frente ) eles dizem que podem fazer isso porque seu mútuo não foi arranjado para eles. Então, por que dar para mim? Conhecendo o mútuo que tenho, eles não. A verdade é uma pena, já fui muitas vezes e cada uma pior. Por 2 vezes que tudo corre como aldedo, o resto péssimo. (Original) Para ser una clínica privada deja muchísimo que desear,casi siempre van tarde y no de 5 min precisamente. Vas al médico de general,te dan cita para una eco(1 mes y medio de espera) y el día que vas alas 9.30 con hora,después de casi 2 horas esperando(y eso que solo tenía 1 persona delante)te dicen que pueden hacerla por que tu mutua no está concertada para ellas. Entonces por qué me la dan? Sabiendo la mutua que tengo no lo hacen. La verdad una vergüenza,he ido muchas veces y a cual peor. Para 2 veces que va todo como aldedo,las demas pésimo.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde João Carlos, Aproveitamos o seu comentário como uma oportunidade para melhorar os nossos processos para que a resposta ao paciente seja sempre a mais fácil e cómoda, sem querer fazer procedimentos desnecessários. Pedimos desculpas pelo transtorno e esperamos que não volte a acontecer. Já estamos trabalhando nisso internamente para que não volte a acontecer. Esperamos que você tenha um feliz 2021. (Original) Bona tarda Juan Carlos, Prenem el teu comentari com una oportunitat per a millorar els nostres processos de manera que la resposta al pacient sempre ha de ser la més fàcil i còmode, sense voler-li fer tràmits innecessaris. Disculpa les molèsties i esperem que no torni a passar. Nosaltres ja hi estem treballant internament perquè no es repeteixi. Esperem que tinguis un feliç 2021.

  • Avatar Fàtima.a
    1 / 5
    15/02/2021 à 01:28

    (Traduzido pelo Google) Os administradores são mal-educados, têm preconceito racial e não tratam a todos com o mesmo respeito. Eles são arrogantes e sempre fazem você esperar pelo menos 30 minutos no balcão sem nem avisar. Não recomendo esta clínica para nada. (Original) Les administratives són unes mal educades que tenen prejudicis racials i que no tracten a tothom amb el mateix respecte. Són prepotents i sempre et fan esperar com a mínim 30 minuts al mostrador sense ni tan sols comunicar-ho. No recomano aquesta clínica per res.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia @FD Lamentamos que você tenha tido essa experiência ruim e porque nossa forma de fazer e entender a relação com o paciente não nos representa. O tempo de espera não é proposital, mas decorre de visitas e/ou emergências dentro do centro; embora a enfermaria esteja muitas vezes vazia, ainda há pacientes lá dentro para tratar e cuidar. Ativamos o protocolo interno correspondente com o pessoal administrativo para que não ocorram situações como as que você descreve. Todos têm os mesmos direitos, independentemente de sua raça. Pedimos desculpas novamente pelo inconveniente e esperamos que você retorne ao nosso centro. (Original) Bon dia @FD Lamentem que hagis tingut aquesta mala experiència i per la nostra manera de fer i entendre la relació amb el pacient no ens representa. El temps d'espera no és a propòsit sinó que ve derivat de les visites i/o urgències que hi hagi dins el centre; tot i que moltes vegades la sala està buida, a dins segueixen havent pacients que tractar i tenir-ne cura. Activem el protocol intern corresponent amb el personal administratiu perquè no hi hagi situacions com les que descrius. Tothom té els mateixos drets, independentment de la seva raça. Disculpem de nou les molèsties i esperem que tornis al nostre centre.

  • Avatar albert.l
    1 / 5
    28/12/2021 à 19:02

    (Traduzido pelo Google) Acordo Nefasto Eles emitem um certificado COVID19 negativo que você mesmo deve preencher à mão. Eles nem sabem escrever a data direito. Eles não verificam a identidade... (Original) Tracte nefast. Emeten un certificat negatiu de COVID19 que has d'omplir tu mateix a mà. No saben ni escriure la data amb bona lletra. No comproven la identitat...

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa noite Alberto. Lamentamos esta situação que teve, que certamente não é a habitual no nosso centro. Todos os dias estamos realizando um grande número de testes de antígeno, sorológico e PCR em muitos pacientes e eles recebem o tratamento certo. Iremos analisar internamente a situação provocada no seu caso mas deve ter sido condicionada por estas semanas da sexta vaga da pandemia que nos deixou com poucos funcionários para gerir todos os serviços. Mais uma vez, reiteramos nossas desculpas e esperamos que você continue confiando em Bayés como seu centro de referência médica. (Original) Bon vespre Albert. Lamentem aquesta situació que has tingut que de ben segur no és l'habitual en el nostre centre. Cada dia estem realitzant una gran quantitats de tests antigens, serològics i PCR a molts pacients i reben un tracte correcte. Analitzarem internament la situació provocada en el teu cas però deu haver vingut condicionada per aquestes setmanes de la sisena onada de la pandèmia que ens ha deixat amb poc personal per a gestionar tots els serveis. Una vegada més reiterem les nostres disculpes i esperem que puguis seguir confiant amb Bayés com el teu centre de referència mèdic.

  • Avatar Guillem.a
    1 / 5
    02/01/2021 à 08:07

    (Traduzido pelo Google) Por ser uma clínica privada, é uma pena que a sala de espera de emergência esteja vazia, você tem que esperar entre 35-50 minutos de cada vez. E o que é essa emergência das 8h00 às 21h00? Se você ficar doente às 22h, o que deve fazer? Eu não pago para ir a público. VERGONHA (Original) Per ser una clinica privada, és vergonyós que estan la sala d’espera d’urgències buida t’hagis d’esperar entre 35-50 minuts cada vegada. I què és això d’urgències de 8.00 a 21.00? Si et poses malalt a les 22.00 que has de fer? Jo no pago per després anar a la publica. VERGONYA

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde Guillem. Agradecemos o envio de seus comentários, que consideramos uma oportunidade de melhoria. Quanto à sala de espera de emergência, você pode ver a sala de espera vazia, mas nossos médicos de emergência também atendem pacientes que ainda estão lá dentro, bem como solicitações internas que também são urgentes. Tentamos ao máximo atender as emergências o mais rápido possível, mas às vezes não conseguimos atendê-las com a rapidez que gostaríamos. Em relação ao horário, lamentamos que não esteja aberto 24 horas por dia, 365 dias por ano, mas não temos pessoal médico para poder fornecê-lo. Desejamos um feliz 2021. (Original) Bona tarda Guillem. Agraïm que ens facis arribar els teus comentaris que els prenem com una oportunitat de millora. En quant a l'espera de les urgències pot veure's la sala d'espera buida però els nostres metges d'urgències també atenen pacients que encara estan a dins, així com peticions internes que també son d'urgència. Intentem en la mesura del possible atendre les urgències el més ràpid possible, però a vegades no les podem atendre tant ràpid com voldriem. Pel que fa a l'horari, lamentem que no s'atengui les 24 hores els 365 dies de l'any però no disposem del personal sanitari per a poder-ho prestar. Et desitgem un feliç 2021.

  • Avatar Xavier.r
    1 / 5
    22/09/2021 à 17:14

    (Traduzido pelo Google) Não pode ser pior. Na semana passada fizeram um laudo no pronto-socorro e erraram na idade. Apareço para regularizar (a pedido da seguradora da empresa) e eles me mandam voltar amanhã. Peço um responsável (18h30) e não tem. Eles cometem o erro e é impossível para eles resolvê-lo para você. Eles dizem isso para proteção de dados e eu digo a eles que, como sou o paciente, os autorizo. Bem, não, eles não são capazes de corrigir a idade e, claro, "voltar amanhã" Incompreensível a incapacidade das pessoas... ou a pouca vontade de trabalhar (Original) No se puede ser peor. La semana pasada hacen un parte en urgencias y se equivocan en la edad. Me presento para que lo rectifiquen (a peticióm de la mutua de la empresa) y me dicen que vuelva mañana. Pido por un responsable (18,30h) y no hay ninguno. Cometen el fallo y es imposible que te lo solucionen. Dicen que por protección de datos y les digo que como soy el paciente, les autorizo. Pués no, no son capaces de corregir la edad y como no, "vuelva Ust. mañana" Incomprensible la inaptitud de la gente... o las pocas ganas de trabajar

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Xavier. Lamentamos não poder responder ao seu pedido como deveria. Da equipe Bayés conseguimos com as pessoas envolvidas para que não volte a acontecer mas sabemos que já foi resolvido. Permanecemos à sua disposição para o que precisar. Obrigado pela atenção e mais uma vez, desculpe o transtorno. (Original) Buenos días Xavier. Lamentamos no haber podido dar respuesta a tu solicitud tal y como debería haber sido. Desde el equip de Bayés hemos gestionado con las personas implicadas para que no vuelva a ocurrir pero nos consta que ya se ya solventado. Restamos a tu disposición para cualquier cosa que puedas necesitar. Gracias por tu atención y de nuevo, disculpa las molestias.

  • Avatar Mariona.a
    1 / 5
    03/01/2020 à 08:11

    (Traduzido pelo Google) Estou há mais de uma hora esperando para fazer um raio-x, quando depois de 50 min ainda não tinham me ligado e fui perguntar se algo estava errado, me disseram que não havia ninguém para fazer x- raios....que alguém chegaria em 10 minutos. Já se passaram 30 minutos e esperando ... ainda ninguém chegou. Por que dão horas se não tem ninguém? por que eles não vêm nos contar e pedir desculpas em vez de ter que esperar alguém e ser quem vai pedir para ver se acontece alguma coisa? Lamentável... (Original) Fa més d'una hora que m'estic esperant per fer una radiografia, quan al cap de 50 min encara no m'havien cridat i he anat a demanar si passava alguna cosa, m'han dit que no hi havia cap persona per fer radiografies....que en 10min arribava algu. D'això ja en fa 30min i esperant... encara no ha arribar ningú. Perquè donen hores si no tenen ningú? perquè no venen a dir-nos-ho i disculpar-se en comptes d'haver d'anar esperant a ningú i ser nosaltres que anem a demanar a veure si passa res? Lamentable...

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Marion, Em primeiro lugar, desculpe pelo inconveniente. O profissional responsável pelas radiografias adoeceu e tivemos que procurar um substituto de última hora. Estamos no caso do problema e já estamos administrando. Desculpe de novo. (Original) Bon dia Mariona, En primer lloc disculpa les molèsties. El professional que s'encarrega de realitzar les radiografies s'ha posat malalt i hem hagut de buscar una substitució a última hora. Estem al cas del problema i ja ho estem gestionant. Disculpa de nou.

  • Avatar VV.i
    5 / 5
    18/11/2022 à 18:14

    (Traduzido pelo Google) Visita com a Dra. Esther Iñarra, consulta sobre audição. Tratamento requintado e profissional ao máximo. (Original) Visita con la Dra. Esther Iñarra, consulta sobre el oído. Trato exquisito y profesional al máximo.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado por esta boa recomendação e boa revisão para o Dr. Iñarra. Estamos felizes por você ter disponibilizado para todos e também enviaremos para a Dra. Esperamos continuar a ser o centro médico de referência. (Original) Gràcies per aquesta bona recomanació i bona ressenya per la Dra Iñarra. Contents que l'hagis fet extensible a tothom i li farem arribar també a la Dra. Confiem seguir sent el centre mèdic de referència.

  • Avatar RAMON.i
    1 / 5
    03/08/2017 à 09:36

    (Traduzido pelo Google) Muito descontente com a desconsideração sofrida por minha filha que veio expressamente de Londres para visitar o Dr. Munmany Um mal-entendido de apenas meia hora (ainda não sabemos de quem é a culpa) fez com que eles não quisessem visitá-la. Pessoalmente, dado o horário correto, tive que esperar mais de uma hora na consulta. E nunca reclamei. (Original) Molt disgustats per la desconsideració que ha patit la meva filla que ha vingut expressament de Londres per visitar-se amb el Dr. Munmany. Un malentès de només mitja hora (no sabem encara per culpa de qui) ha representat que no la volguessin visitar. Personalment, tenint l'hora correcta, jo m'he hagut d'esperar més d'una hora a la consulta. I no m'he queixat mai.

  • Avatar Jordi.r
    1 / 5
    18/01/2020 à 20:12

    (Traduzido pelo Google) Você liga para perguntar se eles têm ultrassom, eles dizem que sim e, quando você chega, não encontram... Meia hora perdida no balcão até que se dignam a procurá-lo. Deus abençoe a pessoa na recepção... (Original) Truques per demanar si tenen una ressonància, diuen que sí, i quan arribes resulta que no la troben... Mitja hora perduda al taulell fins que es dignen a buscar-la. Déu n'hi do amb el personatge que hi ha a recepció...

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Jordi, Primeiramente obrigado por nos avisar. Pedimos desculpas pelo transtorno, estamos cientes disso e já estamos trabalhando para fortalecer o serviço de recepção. (Original) Bon dia Jordi, En primer lloc gràcies per fer-nos-ho saber. Disculpa les molèsties, en som conscients i ja estem treballant en reforçar el servei de recepció.

  • Avatar toni.a
    4 / 5
    27/09/2022 à 13:44

    (Traduzido pelo Google) Tenho como minha área de saúde, vou na mútua e gosto do atendimento e do tratamento. (Original) La tinc com la meva àrea sanitària, vaig per la mútua i m'agrada el servei i el tracte..

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Muito obrigado Toni pela sua boa avaliação. Agradecemos por trazê-lo à luz, o que nos permite consolidar a Clínica como um centro médico de referência na Catalunha Central. Obrigado! (Original) Moltes gràcies Toni per la teva bona ressenya. T'agraïm que l'hagis posat de manifest el que ens permet consolidar la Clínica com a centre mèdic de referència de la Catalunya Central. Gràcies!

  • Avatar Montserrat.i
    1 / 5
    20/08/2021 à 09:55

    (Traduzido pelo Google) nojento Você chama para fazer uma ressonância mandibular. Eles marcam uma consulta e depois descobrem que não marcam. A equipe deve estar bem informada. (Original) Pèssim. Trucas per fer-te una ressonància mandibular. Et donen hora i llavors resulta que no en fan. Caldria que el personal estigués ben informat.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa noite Montserrat. Lamentamos este incidente e temos o cuidado de informar o pessoal que atendeu nas consultas anteriores para dar a resposta correta às solicitações feitas pelos pacientes. Com certeza entendemos seu desconforto e esperamos que não volte a acontecer, pois não é a vontade de Bayés; senão o contrário, estamos aqui para prestar o melhor atendimento médico aos nossos pacientes. Obrigado por nos informar. (Original) Bon vespre Montserrat. Lamentem aquesta incidència i ens ocupem d'informar al personal que atén les cites prèvies per donar la resposta correcta a les peticions que fan els pacients. Sens dubte entenem el teu malestar i esperem que no torni a passar ja que no és la voluntat de Bayés; sinó ans el contrari, estem per donar el millor servei mèdic als nostres pacients. Gràcies per informar-nos.

  • Avatar Carles.e
    1 / 5
    08/12/2020 à 07:55

    (Traduzido pelo Google) Não é ruim, mas tente ficar doente das 8h às 21h e que não seja feriado. O problema de saúde em Vic é vergonhoso. (Original) No està malament pero mira de posar-te malalt de 8 a 21 i que no sigui festiu. El tema sanitari a Vic és vergonyós.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde Carlos, Lamentamos não poder prestar serviços de emergência após as 21h, mas não temos equipe médica para atendê-los corretamente; mas sabendo que o serviço público é prestado 24 horas por dia, 365 dias por ano. Ainda assim, consideramos isso uma melhoria a considerar. Esperamos que você tenha um feliz 2021. (Original) Bona tarda Carles, Lamentem no poder donar servei d'urgències més enllà de les 21h però no disposem del personal sanitari per a prestar-lo de forma correcta; sabent però que el servei públic el presta les 24 hores els 365 dies de l'any. Tot i així, ho prenem com una millora a tenir en compte. Esperem que tinguis un feliç 2021.

  • Avatar Sonia.e
    2 / 5
    11/09/2022 à 16:39

    (Traduzido pelo Google) Como emergência fatal, mais de uma hora de espera... Aí te visitam bem, mas como emergência... muito ruim (Original) Como urgencia fatal, más de una hora de espera.... Luego te visitan bien,pero como urgencias....muy mal

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Bom dia Sónia, Lamentamos o tempo de espera nas urgências mas desta vez é devido ao facto de termos de visitar os diversos doentes que vêm das urgências. Às vezes, há pacientes que requerem um tempo maior que o normal e prolongam o tempo que deve ser esperado. Tomamos nota de seus comentários para trabalhar em opções de melhoria. Esperamos que você esteja bem agora e à sua disposição para qualquer necessidade médica que possa ter. (Original) Buenos días Sonia, Lamentamos el tiempo de espera en urgencias pero este tiempo se debe a que hemos de visitar a los diferentes pacientes que vienen de urgencias. A veces hay pacientes que requieren de un tiempo superior al normal y alarga el tiempo que se debe de esperar. Tomamos nota de tus comentarios para trebajar en opciones de mejora. Esperamos que ya estés bien y a tu disposición para cualquier necesidad médica que tengas.

  • Avatar Xavi.a
    1 / 5
    06/09/2019 à 19:20

    (Traduzido pelo Google) Não pelos profissionais, mas pelo atendimento ao público por parte de uma senhora da recepção do 2º andar, que trabalha às sextas-feiras à tarde. Muito mal-educado e arrogante. (Original) No pas per els professionals, si no a la atenciò al pùblic per part d'una senyora a la recepció de la 2a planta, q treballa els divendres tarda. Molt mal educada i prepotent.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde Xavi, Lamentamos que a pessoa que o atendeu não o tenha feito da maneira correta. Vamos discutir isso com ela e tomar as medidas corretivas necessárias para que isso não aconteça novamente. Sem dúvida, o atendimento ao paciente é nossa prioridade e devemos tratá-lo sempre com educação. Esperamos que você tenha um feliz 2021 (Original) Bona tarda Xavi, Lamentem que la persona que t'hagi atès no ho hagi fet de la forma correcta. Ho comentarem amb ella i prendrem les mesures correctores necessàries perquè no torni a passar. Sens dubte, l'atenció al pacient és la nostra prioritat i cal sempre atendre'l amb educació. Esperem que tinguis un feliç 2021

  • Avatar Javier.i
    1 / 5
    05/04/2018 à 15:00

    (Traduzido pelo Google) Para um pronto socorro precário, uma hora e meia esperando para ser atendido, para ter uma infraestrutura atrativa e aparecer, eles gastam seu dinheiro e faltam médicos de emergência, se a imagem sarasse seria ótimo, tanta espera não é aceitável. (Original) Para un servicio de urgencia precario, hora y media de espera para que nos atiendan, para tener infraestructura vistosa y aparentar se dejan la pasta y les faltan médicos de urgencias, si la imagen curase sería genial, no es aceptable tanta espera.

  • Avatar Javier.a
    5 / 5
    27/01/2022 à 21:53

    (Traduzido pelo Google) Muito boa experiência. Muito bom tratamento e instalações. Chegou na hora e sem demora. (Original) Molt bona experiència. Molt bon tracte i instal·lacions. Tenia hora demanada i cap endarreriment.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Muito obrigado @Javier Cabeza por sua boa avaliação. Satisfeito que o teste de esforço correu bem e que você gostou dos serviços completos da Bayés Esport. Ao lado do esporte, com saúde! (Original) Moltes gràcies @Javier Cabeza per la teva bona valoració. Satisfets que la prova d'esforç anés bé i que gaudissis dels serveis complerts de Bayés Esport. Al costat de l'esport, amb salut!

  • Avatar Adriana.i
    5 / 5
    16/12/2019 à 12:36

    (Traduzido pelo Google) Olá, moro na Catalunha, mais ou menos em Sant Pere de TORELLÓ e escolhi esta clínica particular para mais cuidados na minha gravidez.O atendimento nesta clínica é muito bom e os médicos, mais os ginecologistas, são muito bons e me ajudaram muito. Muito obrigado!Eu recomendo! (Original) Buenas,vivo en Catalunya mejor dicho en Sant Pere de TORELLÓ y elegí esta clinica privada para mas atencion en mi embarazo.La atencion a esta clinica es muy buena y los medicos mejor dicho ginecólogo es muy buena y me ayudo mucho.Muchisimas gracias!Os recomando!

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Muito obrigado pela sua recomendação Adriana! (Original) Muchas gracias por tu recomendación Adriana!

  • Avatar Rosa.
    5 / 5
    12/04/2017 à 14:37

    (Traduzido pelo Google) Somos usuários da Clínica há muitos anos, a atenção humana é o que mais valorizamos como usuários. (Original) Fa molts anys que som usuaris de la Clínica, l'atenció humana és el que més valorem com a usuaris.

  • Avatar Elisabet.a
    5 / 5
    06/09/2022 à 14:11

    (Traduzido pelo Google) Está muito bem adaptado e tem elevador (Original) Està molt bé adaptat i te ascensor

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado Elisabet por esta boa revisão. Obrigado por compartilhar através deste canal. Disponível para qualquer outra coisa que você possa precisar. (Original) Gràcies Elisabet per aquesta bona ressenya. T'agraïm que l'hagis compartit a través d'aquest canal. A disposar per qualsevol altra cosa que puguis necessitar.

  • Avatar Nuria.e
    1 / 5
    27/12/2018 à 08:52

    (Traduzido pelo Google) Atendimento telefônico impossível em menos de 10 minutos e ainda por cima são grosseiros. Eu atenderei ao mau serviço mútuo (Original) Atencio telefonica imposible en menys de 10minuts i a sobre mal educades . Per atendré mutuas mol mal servei

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde Núria, desculpe o transtorno. Nas últimas semanas tivemos algumas interrupções e estamos trabalhando para melhorar este serviço. No entanto, temos um serviço de agendamento na web para agilizar o agendamento. Agradecemos que nos reporte os incidentes para melhorar o funcionamento geral do centro. (Original) Bona tarda Nuria, disculpa les molèsties. En les darreres setmanes hem tingut algunes baixes i estem treballant per millorar aquest servei. Tot i així, disposem d'un servei de cita web per agilitzar la programació de cites. Agraïm que ens comuniqueu les incidències per tal de millorar el funcionament general del centre.

  • Avatar Marti.i
    4 / 5
    09/11/2015 à 18:29

    (Traduzido pelo Google) Eles também curam bem, o otorrinolaringologista cura bem o ouvido, o que acontece é que desde criança o aparelho me assustava porque sou criança mas vou me acostumar. (Original) Tambien curan bien,el otorrino,cura bien el oído,lo que pasa es que como soy un niño,me dio miedo el aparato a mi porque soy niño pero ya me iré acostumbrando.

  • Avatar Guillem.n
    5 / 5
    19/08/2020 à 20:51

    (Traduzido pelo Google) Excelente profissional e clínica completa. Fui bem atendido e rápido. (Original) Molt professionals i una clínica íntegre. Em van atendre bé i ràpid.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Muito obrigado pelo seu comentário Guillem! (Original) Moltes gràcies pel teu comentari Guillem!

  • Avatar Maria.e
    5 / 5
    21/12/2017 à 08:24

    (Traduzido pelo Google) Na Clínica Bayes existe a Unidade de Medicina Integrativa, a melhor medicina para cuidar da saúde. (Original) A Bayes Clinica hi ha la Unitat de Medicina Integrativa, el millor de les medicines per a cuidar de la salut.

  • Avatar Joan.i
    3 / 5
    09/09/2018 à 16:22

    (Traduzido pelo Google) O tempo de espera precisa ser melhorado. Mais de 1 hora no corredor. E estava quente. (Original) Hay que mejorar el tiempo de espera. Mas de 1 hora en el pasillo. Y hacia calor.

  • Avatar eva.a
    5 / 5
    31/01/2021 à 19:44

    (Traduzido pelo Google) bons profissionais. você ouve bem e toma seu tempo. Eu recomendo (Original) buenos profesionales. escuchas bien y toman su tiempo. recomiendo

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado por esta boa recomendação. Como sempre, tentando oferecer o melhor serviço aos nossos pacientes para cuidados de saúde seguros e de qualidade. Obrigado pelas 5 estrelas! (Original) Gracias por esta buena recomendación. Como siempre, intentando prestar el mejor servicio a nuestros pacientes para una sanidad segura y de calidad. Gracias por las 5 estrellas!

  • Avatar Nacho.o
    4 / 5
    26/10/2016 à 12:57

    (Traduzido pelo Google) Profissionais muito bons e instalações muito boas, para colocar uma falha, nessa área o estacionamento é péssimo (Original) Muy buenos profesionales y muy buenas instalaciones, por poner una pega, en esa zona está fatal el aparcamiento

  • Avatar Ana.e
    5 / 5
    29/10/2019 à 07:16

    (Traduzido pelo Google) Muito profissional. Eles sempre te ajudam e são muito atenciosos com os pacientes. (Original) Muy profesionales. Siempre te ayudan y son muy atentos con los pacientes.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Muito obrigado pelo seu comentário Ana! (Original) Muchas gracias por tu comentario Ana!

  • Avatar Lucas.g
    5 / 5
    12/02/2021 à 11:51

    (Traduzido pelo Google) Bons profissionais e tratamento muito simpático. (Original) Bons professionals i tracte molt amable.

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Obrigado @Lucas Aguado por escrever esta avaliação. Nosso objetivo é que todos que acessam tenham um tratamento profissional e de qualidade. Obrigado por compartilhar! (Original) Gràcies @Lucas Aguado per escriure aquesta ressenya. El nostre objectiu és que tothom qui hi accedeixi tingui un tracte professional i de qualitat. Gràcies per compartir-ho!

  • Avatar R.
    5 / 5
    12/04/2019 à 12:09

    (Traduzido pelo Google) Bom atendimento privado e bons especialistas (Original) Bona atenció privada i bons especialistes

  • Avatar Yara.
    1 / 5
    09/06/2022 à 15:32

    (Traduzido pelo Google) Tratamento desagradável na recepção (Original) Trato desagradable en la recepción

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Boa tarde @Yara. Examinamos nossos registros de pacientes e não identificamos ninguém pelo seu nome. Você pode ter ido ao centro médico que anexamos ao nosso prédio. Por favor, dê-nos mais informações se esteve na Clínica no e-mail info@bayesclinica.cat para melhorar o atendimento recebido ou no caso de ter estado em outro centro, pedimos que cancele esta revisão. À sua disposição para qualquer coisa que possamos ajudá-lo. Sinceramente (Original) Buenas tardes @Yara. Hemos mirado nuestro historial de pacientes y no identificamos nadie con tu nombre. Quizá hayas acudido al centro médico que tenemos adjunto a nuestro edificio. Rogamos nos indiques mas información si ha sido en la Clinica en el mail info@bayesclinica.cat para poder mejorar la atención recibida o en el caso que haya sido en otro centro te pediríamos que anulases esta reseña. A tu disposición para cualquier cosa que podamos ayudarte. Atentamente

  • Avatar Juli.r
    5 / 5
    07/02/2018 à 16:40

    (Traduzido pelo Google) É apenas uma clínica médica. visitas externas (Original) Solamente es Clínica mèdica. Visitas externas

  • Avatar Marcus.
    1 / 5
    23/12/2020 à 11:37

    (Traduzido pelo Google) Deixa muito a desejar (Original) Deja Mucho que desear

    Resposta do proprietário :
    (Traduzido pelo Google) Lamentamos que a sua experiência na Bayés Clínica não tenha sido a desejada, mas para melhorar, agradecemos que tenha alguma sugestão de melhoria a este respeito, que nos comunique por escrito através do nosso formulário web para que possamos pode resolvê-lo. É da nossa natureza ir ao encontro das necessidades de saúde dos nossos utentes e por isso não queremos que ninguém se sinta negligenciado. À sua disposição para ouvir o que você acha que poderíamos melhorar. Desejamos-lhe boas festas. (Original) Lamentem que la teva experiència a Bayés Clínica no hagi estat la desitjada però per tal de poder millorar, agrairíem que si tens alguna proposta de millora al respecte ens la féssis saber escrivint a través del nostre formulari web per tal de poder-ho solventar. El nostre tarannà és satisfer les necessitats sanitàries dels nostres usuaris i, per tant, no volem que ningú se'n senti desatès. A la teva disposició per escoltar allò que creguis que podriem millorar. Et desitgem unes bones festes.

  • Avatar Núria.a
    1 / 5
    15/06/2023 à 09:36

    (Traduzido pelo Google) Marquei consulta com a ginecologista Cristina Cabero Riera às 10h45. Até as 11h25 não se dignaram a me ligar, quando já estava farto e pronto para sair, me chamam para entrar. Mas já era tarde e eu tinha que ir trabalhar. Saí sem ser visitado e nem se desculparam nem se deram ao trabalho de perguntar. Recebi um péssimo atendimento e uma grande decepção para uma clínica particular. Não indico essa clínica a ninguém (tanto pelo tratamento na recepção quanto pelo médico, que nem me visitou). Muito decepcionado e com raiva. NUNCA MAIS (Original) Tenía hora con la ginecóloga Cristina Cabero Riera a las 10:45. Hasta las 11:25 no se dignaron a llamarme, cuando ya estaba harta y dispuesta a irme, me llaman para entrar. Pero ya era tarde y tenía que irme a trabajar. Me fuí sin ser visitada y ni tan solo se disculparon o se molestaron en preguntar. Recibí un pésimo servicio y una gran decepción para ser una clínica privada. No aconsejo estaba clínica a nadie (tanto por el trato en recepción como por parte de la doctora, que ni me visitó). Muy decepcionada y enfadada. NUNCA MÁS

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